Kuusinki reissu 15.8.2008.
KUUSINGIN HENKI  kutsui mua, eli "GoldHandin" ja Sake..



Minä valmistan kunnon perhot kuusingille. Tietysi, vanha tappaja ja tumma streameri. Mutta kaipaan karvasiipi lohiperhoa...




GoldHandin brown march muunnos
1812370.jpg


GoldHandin Green butt
1812396.jpg

GoldHandin yleisperho
1812405.jpg


GoldHandin Musta hopea ja Musta kulta
1820229.jpg


Kuusingin Harjus??
1820251.jpg





Otan niitä.................................
1812410.jpg
mukaan KUUSINGILLE!





Photos -05-

1820358.jpg

1820386.jpg

1820393.jpg
Nick "Lapin taikuri" nappasi
4,5kg 70cm ( kunnon paananjärven taimen)tuolta.

1820384.jpg

1820385.jpg

1820389.jpg



Kuusingin henki kutsui minut mahtavin taimenen maihin. En koskaan unohtanut maisemaa ja tunnelmaa!Ajoin autolla kuusinkiin ja maha tunsi ainakin oudolta."Haisen koko ajan suurtaimenen jossa montussa". Heitto avaus on ainakin pahin asia. Se menee ainakin sotkuun. Heh..Muutama tunteja päästä Tajuan ihan rauhassa ja sujuvasti heittossa,silloin tiedän mitä tehdä. Kuusinki on Kuusinki.

Olen itse käynyt kuudes kerrat.Olen saanut komeat harjukset Rojokoskelta ja pienet taimet Sipinkoskelta. Harjuksen parhain oli noin 40cm, kuten taimen.Harjoittelin jo kauan ja harjoittelen vielä täällä hetkellä, ELI NYT MINUN VUORONI SAA SUURTAIMEN! :) 

TV:GoldHand




Hallo fishboys!

Nyt kello on 3.15, enkä saanut unta. Ajattelin liika! 13h päästä olen Saken kanssa siellä. Tarkistin siimat, kolme kelat, kaksi vavat 9 ja 12 jalat, sekä perhot kuntoon. Testin kaksikätis 12 jalalla heittolla. Mahtava custom2 8-9luokka, SPEY TYYLI ISKI MINUUN VERISUONESIIN! Heitin monia kertoja uudelleen.
Ehkä se on parempi kuin seksi. Miksi sanoin "ehkä", uskalisinko?? heh. Heiton jälkeen katson yhden elokuvan  "You got served", Meinaisin saisi unta, mutta siihen aika sain ajatuksen.. Minulta puuttuu sellaiseen kun Lohipyörre mullder, sävyt ja siirräsin heti sidontamaan.  Teen tuota väri stremameriin.. Ehkä esitän perho tänne myöhemmin..Minun unelmani on paananjärveläinen suurtaimen, siksi teen itte hulluksi. En välitä muiden ajatuksia,  tärkein on mistä tykkään  ja GREAT HOBBY. :)

tv: GoldHand